close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות אקוסטיות מרשימות כמענה לצרכים רבים

    18.04.2017

    דלתות אקוסטיות הפתרון החכם לבית

    מרגישים שאין לכם פרטיות? שומעים כל רחש ולו הקטן ביותר משאר החלקים בבית אפילו כשהדלת סגורה? ובכן, אם בעבר לא יכולתם לעשות שום דבר בכדי להתגבר או לעקוף את הבעיה הזו, הרי שכיום יש לבעיה זו פתרון חכם ויעיל העונה לשם, “דלתות אקוסטיות”. מעוניינים לדעת פרטים נוספים אודות דלתות אלה?, בואו אחרינו לפסקה הבאה.

    מדוע דלתות אקוסטיות מתאימות לך?

    מעבר לעובדה שמדובר על דלתות רגילות לכל דבר – כלומר, דלתות מחומרי גלם עמידים וחזקים, דלתות במגוון נרחב של צבעים וכמובן עיצובים, לדלתות אלו יתרון משמעותי, (אותו ציינו בפסקת הפתיחה ונרחיב אודותיו כעת), – מדובר על דלתות שמסוגלות להוריד עוצמה של כ- 20 דציבלים בעוצמת רעש.

    מעבר לאלמנט של הרעש, בזכות ההתפתחות של הדלתות הללו בשנים האחרונות לצד הטכנולוגיה שהן חוו, ניתן למצוא אותו במגוון מדהים של חומרי גלם – מה שמאפשר בחירה נרחבת יותר וכיוצא מכך – התאמה ליותר סגנונות עיצוב בבתים ולקשת נרחבת יותר של תקציבים ומהי הכוונה? ובכן, אם דלת אקוסטית מחומר גלם כמו עץ נחשב יקר והתקציב של הלקוח נמוך יותר, הוא יכול לבחור בדלת אקוסטית מפלדה במילוי צמר סלעים שתעלה לו פחות.

    אם בעבר דלתות אלו היו מגיעות במבחר מאוד מצומצם של סוגי חומרי גלם, הרי שכיום הן חוו מעבר בשל המעבר אל התעשייה הפרטית וכיום ניתן למצוא חומרי גלם כמו: פלדה, פלדה משולבת, עץ, מתכת ועוד. כל דלת המיועדת להיות אקוסטית מקבלת את התוספת בכדי לאפשר לו להיות אקוסטית.

    עיצוב דלתות אקוסטיות

    לקוחות רבים חוששים שמא דלתות מבודדות רעש אינן יהיו מספיק מתאימות לביתם מבחינת העיצוב או אינן יענו על צרכיי העיצוב. תמיד אנו אומרים לקהל לקוחותינו את המשפט הבא, שדי ממצה את התשובה במלואה: מכיוון שמגוון נרחב של דלתות מיוצרות מחומרי גלם כגון ברזל, עץ, פלדה וניתן לעצב אותן במגוון עיצובים, הרי שאין שום סיבה לחשוש שאותן דלתות אקוסטיות, המיוצרות מאותם החומרים, ייראו אחרת.

    עם זאת, חשוב לדעת שבאופן טבעי דלתות אלו יבואו עם פחות עיצובים (בשל האטימות הנדרשת בייצור והרכבתה של הדלת והפיכתה לאקוסטית) לעומת דלתות רגילות אך עדיין – ניתן למצוא, למשל, דלתות פלדה עם פסי אלומיניום נהדרים, דלתות עץ עם עיטורים מיוחדים וכדומה.

    כמה תשלמו על כך?

    אין זה משנה לאיזו חברה תלכו, באופן כללי – דלתות שהינן אקוסטיות יעלו יותר מדלתות אחרות וזה בעקבות הליך הייצור הייחודי שהן עוברות, הזמן שנדרש לכך וכן – ההתקנה המיוחדת שהן דורשות.
    עם זאת, חשוב לזכור: דלתות אלו מספקות איכות חיים ברמה אחרת לגמרי!

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות