close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    אפשרויות עבור דלתות כניסה לבניין

    דלת כניסה כנף וחצי מעוצבת 18.04.2020

    השיקולים החשובים בבחירת דלת כניסה לבניין

    כאשר בעלי דירות או קבלנים מעוניינים לעצב את כניסת הבניין באופן נכון, מדויק ובעיקר – באופן המשדר יוקרה הרי שאחת מהדרכים לעשות כך, (מעבר לעיצוב הבניין עצמו) הוא על ידי בחירת דלת כניסה יפהפייה אך אילו אפשרויות קיימות בתחום הנ”ל? יצאנו לבדוק, הממצאים לפניכם.

    איך בוחרים דלת כניסה לבניין?

    בחירת דלת הכניסה לבניין צריכה להתאים לאופיו של המבנה ומהי הכוונה? ובכן, אם אנו מדברים על עיצוב חדשני של בניין הרי שמומלץ מאוד שדלת הכניסה לא “תיפול” בעיצוב שלה לעומת הבניין ולכן הבחירה הטבעית תהיה דלת כניסה מעוצבת ומרשימה. אם, לעומת זאת, מדובר על בניין ששנים הייתה ברשותו דלת מסוג X וכעת היא נהרסה והינו מעוניין בדלת חדשה פשוטה, הבחירה די ברורה.    לרוב, חומרי הגלם מהם יהיו עשויות דלתות כניסה לבניין יהיו חומרי גלם מאסיביים, קרי, אלומיניום, פלדה, ברזל ולעיתים גם עץ מלא אך מדובר על חומר גלם שפחות נפוץ לעשיית דלתות כניסה לבניינים.

    כמו כן, מכיוון שדלתות הכניסה הללו מהוות במידה רבה “ככרטיס הביקור” של הבניין עצמו, רבים נהנים מהאפשרות של שילוב חומרי גלם למשל: אלומיניום (הנחשבת דלת חזקה ומאסיבית שקשה מאוד לפרוץ אותה) לצד זכוכית המוסיפה אלמנט עיצובי מרשים. אין מה לדאוג לגבי האפשרות של “שבירת הזכוכית”, כיום ניתן למצוא מגוון של זכוכיות, כמו לדוגמא: זכוכית חוסמת” שעוביה מגיע לעשרות סנטימטרים במקרים מסוימים. ניתן לבחור בדלת כניסה עם דלת אחת, דלתות כניסה בעלות 2 דלתות, דלתות המגיעות עם מערכת חכמה של אינטרקום וכן הלאה. הכל תלוי בצרכים של הלקוח וחשוב לזכור – צרכי הלקוח צריכים לבוא לפני הכול ולאחר מכן, יש להכניס את האלמנט העיצובי.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות