close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך לתקן דלת שלא נסגרת

    17.04.2017

    תיקון דלת שלא נסגרת

    ישנן מספר תקלות המתרחשות לפעמים בבית של כל אחד מאיתנו, ולרוב מדובר במצבים כלל לא נעימים. דלת שלא נסגרת בצורה תקינה גורמת לטריקות וחריקות בשעות שונות של היום והלילה, מה שעולה על העצבים של כל בני הבית, ואף לגרום לריבים מיותרים שהיו יכולים להימנע אם רק כולם היו רגועים, ולא נאלצו לסבול מרעשים בלתי רצויים.

    למרות שלכאורה נדמה שדלת זה קונסטרוקציה מורכבת במיוחד (לעומת מחשב או סמארטפון, למשל), אך בפועל נדרשת מיומנות לא קטנה על מנת למצוא את מקור הבעיה ולפתור אותו בצורה תקינה, מבלי להזדקק להליכי תיקון ארוכים, יקרים ומיגעים במיוחד.

    הסיבות האפשריות לכך שהדלת לא נסגרת

    ראשית, חשוב להבדיל בין דלתות פנים. באופן כללי, הרבה יותר חשוב שדלת הכניסה תיפתח ותיסגר בצורה תקינה, היות ומדובר בנושא של ביטחון אישי. עם זאת, גם דלת פנים בעייתית גורמת ללא פחות לחץ ובעיות  בחיים היומיומיים של כולנו. הסיבות והגורמים לכך יכולים שונים ומגוונים ולהתחלק בין המרכיבים הבסיסיים של הדלת: הציר,המנעול ומבנה הדלת עצמו (למשל, אם כל מבנה הדלת התעקם והדלת שקעה למטה, אי אפשר לסגור אותה).

    כמו כן, חשוב מאוד לשים לב לחומר שממנו עשויה הדלת, היות ויש לכך השלכות משמעותיות לתקלות השונות העשויות להתרחש בה – דלת עץ עשויה להיסדק, בעוד דלת פלדה עשויה להתעקם, לשנות את צורתה עקב חום וכו’.

    מספר פעולות מהירות שתוכלו לבצע לבד

    לעיתים מספיק לרכוש שמן מיוחד לצירי דלת על מנת לשמן אותה היטב ולדאוג לכך שהמפתח יסתובב היטב בצילינדר והצירים יסתובבו בצורה תקינה. בהמשך, במקרים רבים גם החלפת הצילינדר זו משימה שניתן לעשות באופן עצמאי, אך בתנאי שאין לכם מנעול יוצא דופן כלשהו שדורש החלפה על ידי מומחה. יחד עם זאת, במידה ואינכם מנוסים בעבודות מסוג זה, קיים סיכוי שתהרסו את הציר ותהרסו דלת פלדה. מנעול דלתות פנימיות יכול להיות פשוט יותר במבנהו ולהעניק לכם יותר מרחב לטעויות. במידה וכל הפעולות הבסיסיות לא עזרו, או שנראה לכם שהדלת עקומה מהרגילל והולכת ומתעקמת – זה הזמן לפנות לאיש מקצוע.

    מתי בכל זאת כדאי להזמין איש מקצוע?

    כאמור, במקרים מסוימים יש לפנות לבעל מקצוע, על מנת שיבדוק את מצב הדלת, ובמידת הצורך אף יחליף אותה לגמרי. במידה ומדובר במצב שנגרם עקב שימוש לקוי – אינכם זכאים לכל פיצוי, אך במידה ומדובר בתקלה או בפגם תעשייתי, יתכן שתהיו זכאים לזיכוי מחברת היצרן. כך או כך, על מנת לוודא זו יש לפנות לשירות הלקוחות של ספקי הדלת, ואם מדובר בדלת פשוטה, מוטב לבחון אותה בעין מקצועית על מנת להיות בטוחים האם יש צורך אמיתי בהחלפת כל המנגנון – או לא. התזמון בפנייה למומחה הנו חשוב ביותר.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות