close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך להחליט על דלתות לחדרים בבית?

    18.04.2017

    דברים שצריך לבדוק לפני שבוחרים דלתות לבית

    אחד מנושאי העיצוב המרכזיים שמרכיבים כל בית באשר הוא הנו סוג הדלתות שנבחרת עבורו.
    אין ספק שכאשר מדובר על בחירת דלת כניסה או לחילופן דלתות פנים לבית, יש לקחת את ההחלטות הללו בכובד ראש, לבדוק האם חומר הגלם, העיצוב, צבע הדלת וכמובן – המחיר, אכן מתאים. במאמר הבא נעסוק בכל הנושאים הללו וננסה לשפוך מעט אור על נושא שעבור רבים נשאר מעט עמום.

    האם חומר הגלם מתאים לך?

    כאשר אנו עוסקים בשאלה, האם חומר הגלם שאתה עומד לבחור אכן מתאים או לא מתאים לך, אנו למעשה מדברים הן מבחינת הנראות של הדלת שתבחר והן מבחינה כלכלית. לדוגמא: כיום ניתן למצוא מבחר עצום של סוגי חומרי גלם מעץ לדלתות לפנים הבית ואלו יהיו במחירים נוחים ומתאימים לכל כיס לעומת זאת – דלתות פנים מעץ מלא הן הרבה יותר יוקרתיות הן במראה שלהן אך גם במחיר שלהן. כמו כן, אלמנט נוסף שצריך להעסיק אותך בכל הנוגע לנושא של בחירת דלת פנים לבית, הוא התאמתה של הדלת לבית. כלומר, אם יש ברשותך בית מעט יותר קטן במידותיו הרי שמומלץ לחפש אחר דלת הזזה, אם העיצוב של הבית איננו סטנדרטי הרי שצריך להתאים את צבעי הדלתות שתבחר לצבעים של הבית.

    מה הם המחירים עבור דלתות לחדרי הבית?

    המחירים משתנים על פי מספר אלמנטים: חומר הגלם, העיצוב, פרזולים (לכל אחד מהם מחיר שונה) וגודלה של הדלת. לדוגמא: דלת כניסה רגילה תעלה פחות מדלת כניסה בעלת שתי דלתות. הדבר חל גם על דלתות כניסה שמחירן משתנה על פי הפרמטרים המצוינים לעיל. מעבר לכך, חשוב לציין שהמחירים משתנים מחברה לחברה ולכן מומלץ תמיד לבדוק אילו מבצעים כל חברה מציעה. אודות אפשרות של דלתות מעץ, ניתן להיכנס אל הקישור הנלווה: דלתות כניסה מחיר.

    עיצוב דלת פנים לביתך

    נכון, אמנם הדלתות מגיעות במעין סטנדרט מסוים אך ככול שהשנים עוברות ניתן לראות כיצד עוד אלמנטים עיצוביים נכנסים החל מהידיות ועד לתוספות של קווים על הדלת, תוספות של זכוכיות בכל מיני צורות וצבעים וכן הלאה. שוב, חשוב מאוד לציין, העיצוב שנבחר צריך גם הוא להתאים לעיצוב הכללי של הבית. אל אלמנט זה חשוב להכניס את גם את עניין צבע הדלת שצריך להילקח בחשבון.

    אנו מציעים מגוון של דלתות במבצעים נהדרים, אודות המבצעים שאנו מציעים ניתן להיכנס לקישור המצורף כעת: דלתות פנים במבצע משתלם.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות