close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך לבחור צבע של דלתות פנים

    17.04.2017

    כל מה שצריך לדעת על צביעת דלתות פנים

    בכל בית יש את הדברים הקטנים האלה שלא שמים אליהם לב במיוחד, אך כאשר הם עשויים לא טוב – הדבר בולט ביותר. אחד מהגורמים הבולטים ביותר בקטגוריה זו, אלו הן דלתות פנים. וכיום ניתן לבחור מתוך אינספור אפשרויות של סוגי דלתות, החומר ממנו הן עשויות, הדרך שבה הן נפתחות ואפילו את הידיות והמנעול. אך ברמה העיצובית, אחד הדברים שהכי חשוב לבחור וכמה שיותר מוקדם, זה את הצבע.

    מדוע צבע דלתות הפנים משפיע על העיצוב של הבית?

    אנשים המתגוררים בבתיהם תופסים פעמים רבות את הדלתות בתור אובייקט פרקטי בלבד, כלומר שאין לו היבט חזותי כלל וכלל, אך בפועל זה ממש לא כך. ללא התאמה בין דלתות הפנים לבין שאר העיצוב של הבית ניתן להגיע למצב שבו הדלת אינה משתלבת היטב בחדר ומהווה “כתם” של צבע לא נעים. יחד עם זאת, כולנו מבינים שהעיצובים של החדרים עשויים להשתנות עם השנים ובהתאם למצב הרוח של דיירי הבית, אך להחליף דלתות בכל פעם זו ממש לא אופציה. לפיכך, חשוב להבין את הפרמטרים המשפיעים על בחירת הצבע:

    אוניברסליות – הרעיון הוא למצוא צבע שיתאים לכל סוג של עיצוב, גם אם מחר תחליטו לקנות ספה מעור בצבע אדום. צבעים ניטרליים או כאלה המשתלבים עם הקירות עשויים להיות הפתרון המתאים ביותר, אך לא תמיד. ניתן למצוא את התשובות המלאות והנכונות אצל מעצבי הפנים המקצועיים והמיומנים ביותר.

    סוג הצבע – מלבד הצבע מבחינה וויזואלית, חשוב לבחור את הצבע גם ברמת העמידות. לדוגמא, על מנת לבצוע דלתות פנימיות למטבח או לחדר האמבטיה, חשוב מאוד לבחור בצבע אקרילי שעמיד יותר בפני לחות ולכלוך, מה שיבטיח לכם שהצבע לא יימחק עקב ניקיונות עיקשים לאחר בישולים, או לא יתנפח לאחר כמה אמבטיות מהבילות.

    התאמה לטעמים של כולם – על מנת ליצור את הבית שבו לכולם נעים להימצא בו, חשוב מאוד להשקיע את הזמן במציאת הצבע המושלם שישובב את העין של כל דיירי הבית, וגם של כל האורחים. לא תמיד מדובר בצבע המתבקש, הלבן.

    רמת תחזוקה – לכל צבע יש את המאפיינים שלו, צבעים מסוימים דורשים ניקיון ונראים לא טוב לאחר שלא צוחצחו במשך שבוע. אך לאף אחד לא באמת יהיה כוח או רצון להשקיע כל כך הרבה זמן, מאמץ וחומרי ניקוי על דלתות פנים.

    הכנה לפני הצביעה

    בשורה התחתונה, תמיד צריך להקפיד לרכוש צבע איכותי מספקים ידועים העומדים בתקנים הייעודיים. יש להימנע מלהזמין צבעי שמגיע עם הצבע שלו, משום שלא תמיד אפשר באמת לדעת מה יש לו בדלי. במידה ואינכם רוצים לצבוע את הדלתות לבד, יש להזמין את הצבעי ולרכוש ביחד איתו את הצבע ישירות בחנות לאביזרי השיפוצים, כך כולם יהיו רגועים וידעו למה לצפות לאחר סיום העבודה.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות