close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך לבחור דלתות פנים?

    18.04.2017

    דגשים חשובים בבחירת דלתות פנים

    בעולם עיצוב וייצור הדלתות, ניתן למצוא סגנונות שונים של דלתות פנים אשר נבדלות אלו מאלו בקונספט העיצובי שלהם ובמספר פרמטרים נוספים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה. מאחר ודלתות הפנים מוחלפות אחת למספר שנים לא מעטות, הרי שחשוב לבחור אותן בצורה מושכלת, כך שיתאימו לצרכים שלכם במדויק. להלן מספר דגשים חשובים אשר יובילו אתכם בבטחה לקראת הבחירה הנכונה ביותר.

    דלתות מותאמות לסוג החדר

    רבים מאיתנו בוחרים לעצמם דלת פנים כלשהי על פי העיצוב בלבד, ועל פיו מרכיבים סט שלם של דלתות לכל חדרי הבית. האם זוהי באמת הדרך המוצלחת ביותר לבחור דלתות פנים?, התשובה היא שלא ולהלן ההסבר. חשוב להבין, כי דלתות הפנים נועדו לשימוש בפתחי חדרים או חללים אחרים בבית ומאחר וכל חדר מתפקד מעט שונה, הרי שלא כל דלת תתאים לכל חדר. בתור דוגמא, נציין שני חדרים מרכזיים אשר אופיים נבדל משאר חדרי הבית. הראשון, הנו חדר הרחצה אשר בו החלק הפנימי של הדלתות “חש”, רטיבות רבה במהלך מחזור חייו וגם שינויי טמפרטורה. השני, חדר הילדים. הדלתות בחדר זה נטרקות לעתים קרובות, מכוסות בכתמי לכלוך ויש סיכוי גבוה לסגירת הדלתות והחלק שקרוב למשקוף, על אצבעותיהם הקטנות של הילדים. לכן, יש לבחור דלתות פנים באותו קו עיצובי לכל חדרי הבית, אך חשוב שהחומרים יהיו שונים, בהתאם לצורך. דלתות קלות משקל לחדרי הילדים, דלתות עמידות למים בחדרי הרחצה ולהוסיף, דלתות כבדות יותר לחדר ההורים על מנת שיבודדו היטב מבחינה אקוסטית.

    עיצוב הדלתות

    כל בית מאופיין בקונספט או קו עיצובי משל עצמו. חלקנו בוחרים לעצב את פנים הבית בצורה מודרנית-מינימליסטית. אחרים נוטים ללכת לכיוון הכפרי תוך שימוש בפרטי ריהוט מעץ מלא עם פחות חללים פנויים להגברת תחושת הביתיות המשפחתית. בבחירת דלתות פנים יש להעדיף באופן מובהק את הקו העיצובי של הבית כולו. כך למשל, ניתן לבחור דלתות פנים מצופות פורניר להדגשת מראה העץ המלא, להשתמש בצביעת שלייפשלק להשגת מראה פרובנסיאלי מרשים, ציפוי למינטו אשר מקנה גם בידוד חום ויכולות בידוד אקוסטי מעבר ליכולות העיצוב, דלתות מחורצות, דלתות במראה עתיק, דלתות בעיצובים וצבעים מיוחדים לחדרי הילדים, דלתות פנים הכוללות זכוכיות לחדרי הרחצה והשירותים ועוד.

    הזמנה בקליק – חנות און ליין

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות