close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך לבחור דלתות כניסה?

    18.04.2017

    שיקולי מפתח בבחירת דלתות כניסה

    דלתות הכניסה השונות מהוות חלק בלתי נפרד מכל מבנה קיים והן משמשות לצרכי עיצוב וגם לאבטחה. מפאת תפקידן הכפול, על הבחירה בדלת כניסה זו או אחרת להתבצע באופן מושכל תוך תשומת לב לפרטים הקטנים הגדולים כאחד. להלן מספר שיקולי מפתח אשר יעזרו לכם לדעת כי דלת הכניסה הבאה שלכם תשרת אתכם בגאווה עוד שנים רבות.

    סוגי חומרים לדלתות כניסה

    איזה מראה אתם מעוניינים לשוות לביתכם מבחינת המביט מהחוץ?, ומה לגבי המבט מבפנים?. החומר ממנו תהיה עשויה הדלת הוא השיקול הראשון בבחירת דלת כניסה שכן החומרים קובעים את יכולות העיצוב של הדלתות ועד כמה הן ישתלבו עם מראה הבית כולו. עבור בתים “כפריים” תתאים דלת כניסה עשויה מעץ מלא, בציפוי לכה ועבה. אם נפשכם חשקה בדלת מעט יותר רשמית יותר, הרי שתמיד תוכלו לבחור בדלתות כניסה העשויות מפלדה. הן העץ והן הפלדה מציעים שפע של אפשרויות עיצוב, החל מגימורים ישרים וכלה בעיצובים מיוחדים, חריטות וקימורים. בשנים האחרונות, חל טשטוש מסוים בין ההבדלים של חומרי הדלתות שכן ניתן למצוא דלתות מעץ אשר צבועות בצבעים המשווים להן מראה של פלדה אימתנית ומאידך, דלתות פלדה אשר מצופות או צבועות במראה של עץ טבעי. ניתן תמיד להוסיף לדלת גם את אלמנט הזכוכית, אשר אינו גורע מיכולות האבטחה ומוסיף נופך עיצובי יוצא דופן. ניתן לעצב כל דלת באופן שונה בחלקה הפונה לחוץ לעומת הפנים.

    תו תקן ואחריות

    בסופו של דבר, דלתות הכניסה נועדו לאבטח את הבית ולמנוע מהפורץ לנסות לעבור דרכן. זוהי הסיבה מדוע דלתות הכניסה, (גם המעוצבות שבהן), כוללות מספר רב של אלמנטים אשר נועדו להרתיע כל ניסיון פריצה ולסכלו. תו התקן הישראלי מספר 5044 מגדיר את המורכבות הנדרשת לפרוץ כל דלת כניסה ספציפית ומדרג אותה בכוכבים, כאשר כוכב אחד מצביע על דלת כניסה קלה לפריצה וארבעה כוכבים על דלת כניסה אשר פריצתה כרוכה בהרבה מאוד רעש וכוח פיזי. חשוב מאוד לרכוש דלת כניסה שיש לה “אבא”, כלומר, ספק בעל מוניטין אשר מעניק גם תעודת אחריות נרחבת על גוף הדלת, לפרזול, למשקופים, לצילינדר המנעול, למנגנון הנעילה ולציפויים אם ישנם.

    אין כמו הזמנה בקליק – און ליין

    ניתן לבחור דלת כניסה תוך מציאתה באינטרנט והתקשרות לקבלת הצעת מחיר והתאמה אישית ע”פ הצרכים. שיטה יכולה לעבוד, אך במידה וקיימים אולמות תצוגה הקרובים לביתכם, הרי זה משובח. באולמות התצוגה נמכרות דלתות כניסה במחירים מופחתים, (בדרך כלל), תוכלו להביט בדלתות באופן דקדקני וממש “לחוש”, אותן מקרוב, לקבל ייעוץ מפי מומחים ולהתרשם מהשירות הניתן לכם. לאולמות התצוגה ניתן להגיע עם תמונות הבית ולהתאים לעצמכם דלת מנצחת על פי המידות הרצויות.

    מחפשים דלתות כניסה בירושלים?, בית שמש ובאזור אור יהודה?,  חברת לידור דלתות מציעים עולם ומלואו עבור כל מי שמעוניין בדלת כניסה חדשה לביתו. צוות החברה המקצועי שלנו מחכה לכם בטלפון או ווטסאפ, וישמח להעניק לכם את הייעוץ המתאים.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות