close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך בוחרים דלתות פנים וממה נזהרים?

    17.04.2017

    איך לבחור דלתות פנים באופן נכון?

    אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לנו לשמוע ו/או לקרוא, (בין אם מדובר על לקוחות המתעניינים ברכישת דלתות ובין אם מדובר דווקא על לקוחות שמתעניינים במוצר כזה או אחר), היא השאלה הבאה: איך לבחור דלתות פנים באופן נכון?, איך מחליטים על דלתות שבאמת יחזיקו לזמן רב וכן, יתאימו לסטנדרטיים השונים שיש לכם?.

    צעדים נכונים לבחירה

    כאשר רוצים לבחור דלתות פנים לבית ישנם מספר כללים שצריכים להניע אותנו. אחד הכללים הוא האם חומר הגלם עבור הדלת שאנו עומדים לרכוש הוא חומר גלם איכותי. אלו הם חומרי הדלת מהם נהוג לייצר דלתות פנים: עץ מלא, מהגוני, אפריקאי, אגוז, מייפל, אלון MDF, פורמייקה, סנדביץ ועוד. אם אתם חוששים שמא לא תדעו אילו מחומרי הגלם הללו הוא איכותי יותר או פחות, תוכלו לדעת זאת על פי המחיר – חומרי גלם איכותיים יעלו יותר. כמו כן, לעתים רחוקות נוטים לעשות שימוש גם בחומרי גלם מאוד איכותיים, כגון פלדה או אלומיניום בתור דלתות פנים, אך מדובר על אופציה שכמעט לא באה לידי ביטוי בשל מחירה ועיצובה המעט יותר קר/מנוכר.
    כאמור, לעיתים נעשים שילובים של חומרי גלם בין סוגי עצים, בין עץ לזכוכית ועוד.

    דלתות לחדרים מיוחדים

    אז למה אנו מתכוונים כשאנו אומרים, “דלתות מיוחדות” או לחילופין “דלתות לחדרים מיוחדים”? ובכן, הכוונה היא למספר אזורים מאוד ספציפיים בבית שדורשים דלתות מיוחדות. הכוונה היא בעיקר לדלתות ילדים וכן, גם למקלחות ואמבטיות.

    חדרי ילדים – מכיוון שילדים נוטים להיות מעט פחות זהירים בכל הנוגע אל חפצים כמו אנשים מבוגרים, מומלץ לבחור בדלתות אשר עשויות מחומרי גלם שניתן לשפץ אותם או לחלופין ניתן לתקן אותם, כמו למשל: עץ אלון.
    אמבטיות – חדרי אמבטיה אלו הם חדרים שבאופן לא מפתע בעלי לחות ורטיבות גבוהה. אז מה ניתן לעשות? התשובה לכך פשוטה: בוחרים בדלתות מעץ שאיננו רגיש לרטיבות או לחוץ ובשל כך אין חשש שמא דלתות אלו יתנפחו.

    עיצוב דלתות פנים – מבחר מבלבל

    אם גם אתם מרגישים שהמבחר מבלבל אתכם, גורם לכם לחשוש שהבחירה שתעשו לא תהיה טובה, נכונה או מתאימה – מומלץ לקרוא את השורות הבאות.
    אם רוכשים מספר דלתות פנים חדשות לכל הבית – ההתאמה צריכה לבוא לידי ביטוי בכך שתתאימו את הצבע וכן, את העיצוב לצבעים והעיצוב שכבר קיימים בבית. למשל, בואו ניתן דוגמא: דלתות פנים בצבע אדום בבית עם עיצוב יותר מודרני, הרי שהדבר לא ישתלב.
    רכישה של דלת בודדת – חייבים להתאים לשאר הדלתות כמו שציינו בפסקה למעלה: הן בצבע והן בעיצוב, אלא אם כן אתם רוצים במכוון לבחור דלת “שונה” שתשבור את מראה הבית.
    במחשבה קדימה – זכרו שהעיצוב שתבחרו צריך להתאים לכם מספר שנים קדימה שהרי אינכם רוצים או מתכוונים להחליף בכל מספר שנים דלתות. מומלץ לחשוב קדימה ולנסות לבחור בדלתות שיתאימו לקונספט שלכם גם אם בעוד מספר שנים.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות