close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות פנים מעץ – סדרת פורניר

    דלתות פורניר – דלתות פנים עם לוק טבעי מעץ

    אנו בחברת לידור דלתות עומדים לשירותכם כדי לעזור לכם ולמצוא את הדלת המושלמת בשבילכם. דלתות פורניר שלנו (דלתות פנים מעץ) משלבות עיצוב יפהפה של עץ איכותי ואמיתי, לצד שימוש בחומרים עמידים, ובמחיר ללא תחרות. מחפשים את הדלת המושלמת בשבילכם? בואו נבחן מספר סוגים:

    עיצוב ועוצמה

    בכל הנוגע לעיצוב הבית ולעיצוב דלתות פנים, חשוב כי זכור שגם דלתות מעוצבות יכולות להיות מורכבות מחומרים איכותיים, וליהנות מרמת הגימור הגבוהה ביותר. הדלתות מתאימות לרוב החדרים בבית ובמשרד, והשימוש בעץ האמיתי מקנה תחושה חמימה וביתית לכל חדר.החוכמה בעיצוב היא להתאים את התוצר לטעמכם האישי, ולדאוג שהאווירה של הבית, הכל כך חשובה, תמיד תהיה שם. מומחי דלתות לידור תמיד עומדים לשירותכם, עם ייעוץ מקצועי ומלווה לאורך כל התהליך.

    היתרונות של דלתות פורניר                                                      

    ציפוי דלתות הפורניר עשוי מחומר טבעי לחלוטין, ולמעשה מדובר בשכבה דקה של קליפת עץ טבעית. היתרון בדלתות אלו הוא המראה הטבעי, החם והיוקרתי של העץ. כאן נכנס לתמונה הגיוון הגדול שניתן ליהנות ממנו בדלתות הפורניר: כל דלת יכולה לקבל עשרות גוונים ומראות שונים, בהתאם לטעמכם האישי. בין סוגי העץ שניתן להשיג, תוכלו למצוא את עץ המייפל היוקרתי, עץ דובדבן איכותי ועז אגוז בצבע כהה וחם.

    עיצוב בלתי מוגבל

    הפורניר מודבק כשכבה דקה על גבי דלת מעץ תעשייתי, אך אין זה אומר כי כל הסוגים של דלתות פורניר דומים זה לזה. על גבי העיצוב, מודבקת שכבת הפורניר המעניקה את הגימור היוקרתי שדרוש להשלמת המראה הנוצץ, והדלת נראית נפלא. וזה לא הכל – ניתן למצוא סוגים רבים של דלתות פורניר, שיתאימו לחדרים שונים ולבתים בעיצוב שונה. חשוב למצוא את הדלת המתאימה ביותר לבית שלכם, ולשם כך מומחי דלתות לידור עומדים לשירותכם בכל רגע.

    דלתות פורניר קונים בלידור דלתות

    אנו בלידור דלתות מעצבים, מייצרים ומשווקים מגוון רחב מאוד של דלתות פורניר, מסוגי עץ רבים ובעיצובים שונים. הדלתות שאנו מציעים למכירה הן דלתות פנים ודלתות כניסה, בשלל טכניקות וגימורים. אנו מזמינים אתכם לבקר באתר האינטרנט, ולהתרשם בעצמכם מהמבחר הקיים. אנשי הצוות של החברה ישמחו לייעץ לכם בכל הקשור לעמידות הדלתות ולעיצוב המתאים ביותר עבור הבית שלכם.

    אם גם אתם רוצים להגשים חלום, בואו ללידור דלתות ותתפנקו עם דלת חדשה לבית שלכם!

    icon

    מבצעים

    icon

    בנה בעצמך

    icon

    דלתות פנים

    icon

    דלתות כניסה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות