close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות עמידות מים – דלתות פולימר

    דלת פולימר טריו 01.01.2021

    שיקולים מרכזיים בבחירת דלתות פולימר עמידות מים

    אחד השיקולים המרכזיים אשר אמורים להנחות אותנו בבחירת דלתות פנים לחדרי הבית הוא יכולת העמידות שלהן בפני מים ולכן אין זה פלא סוג זה של דלתות הפך בשנים האחרונות לכה פופולרי. סוג זה של דלתות מחזיק מעמד לאורך שנים רבות ללא התנפחות החיפוי החיצוני, קילופי צבע, “בועות והתנפחויות” או ריקבון של החומר הפנימי כתוצאה מחשיפה ממושכת לתנאי רטיבות ולחות ולכן מתאים גם לחדרים מועדים לרטיבות כגון חדרי המקלחת. דלתות פולימר – דלתות עמידות מים מגיעות במגוון סוגי חומרים וזהו המקום לסקור אותן כולל שיקולים של עיצוב ושמישות.

     

    מתי כדאי להשתמש בדלתות עמידות מים?

    יכולת העמידות כנגד מים אצל דלתות ייעודיות יכולה לעשות את כל ההבדל בין דלתות אשר מאריכות ימים לבין דלתות אשר מתבלות בצורה מהירה יחסית. ניתן להשתמש בדלתות אלו בכל אחד מחדרי הבית, קל וחומר כאשר מדובר בחדרים רטובים ולחים מלכתחילה. דלתות אלו יוצרו במיוחד עבור חדרי אמבטיה, שירותים וחדרי שירות כך שמגע ישיר של מים ולחות אינו מסוגל לפגוע בהן. מעבר לכך, במידה ומחליטים להשתמש בדלתות אלו גם בשאר החדרים, הרי שכבר אין צורך לחשוש ממגע של מים בהן בזמן שטיפת הרצפה, כאשר הילדים משחקים ואפילו בימות הגשם, במידה ומדובר בדלת יציאה למרפסת למשל. חשוב מאוד לציין כי מבחינה גיאוגרפית, אזורים רבים במדינתו מאופיינים בלחות גבוהה בימות הקיץ. דלתות עמידות מים מתאימות במיוחד לאזורים אלה שכן הן שומרות על מראה חדש לאורך זמן, לעומת הדלתות האחרות אשר יכולות לגלות סימני שחיקה באזורים לחים זמן לא רב מרגע התקנתן.

    דלתות עמידות מים – חומרים ושיטות

    ניתן למצוא מספר סוגים של דלתות העמידות למים, אשר נבדלות אלו מאלו בסוג החומר, הציפוי המגן או בהתאם למניפולציה הטכנולוגית אשר בוצעה על מנת לאטום אותן למים. דלתות היידרו למשל, הינן דלתות פורמייקה איטלקיות מודבקות עלHDF מסוג היידרו אשר עבר תהליך בשם אימפרגנציה (הספגה במים) ועל כן אינן חדירות למים בשימוש סביר. בשיטה זו חומרי איטום נוזליים מוספגים אל תוך שכבת הלוח, מבצעים שינויים בחומר עצמו ולאחר הייבוש נותר לוח אשר עמיד ביותר בפני מים. כמו כן נעשה בדלת זו שימוש בדבקים פולימרים מיוחדים עמידים למים. העמידות למים מספקת נדבך נוסף אשר תומך בעמידות רבת שנים ושמישות רבה ללא שום שינוי צורה ופגיעה אסתטית בדלת האיטלקית הידועה ביופייה.

    גם בכל הקשור למילויים השונים של הדלתות המגוון עצום למדי. בין היתר ניתן למצוא מילויי כוורת, פלקסבורד ואף מילויי עץ מלא. יחד עם זאת, חומרי הלוח והמילוי לכשעצמם אינם עמידים למים לרוב ועל כן עולה הצורך לבצע חיפוי של הדלתות בחומרים אשר כן עמידים למים או להפעיל טכנולוגיות שונות אשר הופכות את החומרים לעמידים יותר.

    בבחינת הצפוי החיצוני והעיצובים הפורמייקה מתאימה מאוד לשימוש עבור דלתות עמידות מים ובשימוש בלוח מתאים, דלת זו עמידה ביותר למים וניתן לעצב אותה בתוספות של פסי אלומיניום. אפשרות נוספת היא צביעת השלייפ-לק אשר מתבצעת ע”י צבעים אפוקסיים אטומים עמידים במים וכאשר מבוצעת על דלת מתאימה, בהחלט יכולה להוות פתרון איכותי דיו על מנת להגן על הדלת מפני חדירת רטיבות ולאורך זמן ולאפשר עיצוב דלתות עלו בחריטות בדוגמאות שנות לבחירת הלקוח. גם בהקשר זה ראוי לציין את דלתות המותג היידרו אשר עומדות בכל הציפיות. דלתות אלה ממולאות בכוורת דחוסה או בפלקסבורד אשר מקנה בנוסף גם עמידות אקוסטית גבוהה .יש לציין כי כאשר המילוי מותקן כפלטה שלמה (ולא חלקים-חלקים) הרי שנוצר גם מבנה חזק אשר מקנה יציבות ועמידות נוספת לדלת.

    כיצד נבחר דלת עמידה למים?

    חשוב מאוד לבחור דלת עמידה למים ממשווק בעל מוניטין ומותג איכותי (דלתות פולימר הן דוגמא מצויינת לכך). לאחר שנקבע מחיר המקסימום שתוכלו להשקיע, עליכם לבחור את העיצוב הספציפי של הדלתות כך שיתאים לקונספט העיצובי של הבית – סגנון מודרני, לבן כשלג, מחורץ ועוד, כל אלו זמינים עבורכם. כאשר תבחרו מותג מוביל, תיהנו גם מיתרונות נוספים אשר גלומים בתהליך אשר מקנה עמידות למים כגון בידוד אקוסטי ואף תרמי. במידה ומדובר בדלתות לחדר הילדים (או בכלל), כדאי לשקול רכישת דלתות עמידות אשר בנוסף הינן קלות משקל. באופן זה תוכלו למזער ככל שניתן את הסיכון לפציעות כאשר ישנם ילדים קטנים בבית.

    לידור דלתות הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום הייצור והשיווק של דלתות כניסה ופנים לבית. אצלנו תמצאו דלתות עמידות מים אשר יחזיקו כחדשות לאורך שנים, וכל זאת בעיצובים נהדרים ובמחירים שווים לכל כיס.

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות