close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות במהלך שיפוץ דירה

    15.11.2017

    דברים שצריך לדעת על החלפת דלתות במהלך שיפוץ דירה

    החלפת דלתות במהלך שיפוץ דירה יכולה להיות קלה, מקצועית ופשוטה – כשעובדים עם המומחים. אנו מחזיקים בניסיון רב מאד בהתקנה של דלתות, גם בתנאים לא נוחים של מעבר דירה ועמידה בלוחות זמנים לחוצים.

    הקיבעון המחשבתי

    שיפוץ דירה הוא תהליך שאורך זמן, והרבה אנשים נוטים לראות בו פעולה הכרוכה בעיסוקים רבים, ובשל כך הם נמנעים מלבצע שינויים נוספים בבית. אבל האמת היא שזו הזדמנות נהדרת לקיים בבית שינויים נוספים, ובעזרת תכנון מוקדם הלוקח בחשבון את שאר העיצובים החדשים, ניתן ליצור בקלות שינוי של ממש ובעלויות שאינן גבוהות.

    איך לבצע החלפת דלתות במהלך שיפוץ דירה?

    תהליך השילוב של דלתות הבית בשיפוץ הוא פשוט מאד: כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לחנות, ולבחור בדלת או בדלתות שתרצו עבור הבית שלכם. אם אתם מתקשים בבחירה, אנשי הצוות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם איזו דלת הכי מתאימה לשיפוץ העתידי שאתם מתכננים ולתנאי הדירה. לאחר שתבחרו איזו דלת להתקין בביתכם, צוות מקצועי יגיע לביתכם ויבצע את העבודה תוך זמן קצר, כך שלא תרגישו בעבודות כלל. תוכלו גם לעצב לעצמכם את הדלת, כך שהיא תיוצר בדיוק בהתאם לדרישה.

    ומה לגבי העלויות?

    תתפלאו לגלות, אבל המחירים שאנו מציעים עבור ייצור והתקנת הדלתות הם נמוכים מאד, זאת בזכות מגוון המבצעים וההנחות שלנו. מומלץ לעיין במבחר הקיים באינטרנט, ליצור קשר עם נציגי החברה או להתרשם בעצמכם באחד מהאולמות, כדי לשמוע על המבצעים שלנו. בזכות פריסת אולמות התצוגה על פני שלושה אזורים שונים, תוכלו למצוא את מה שחיפשתם תוך זמן הגעה קצר ממקום מגוריכם.

    החלפה פשוטה של דלתות במהלך שיפוץ דירה

    אם ברצונכם להשקיע עוד מעט מחשבה, תוכלו להתאים את הדלת שלכם לפי הזמנה אישית. פירוש הדבר הוא שבאפשרותכם לעצב מא’ ועד ת’ את דלת הכניסה או את דלתות הפנים שלכם, ואנו כבר נדאג לבצע את ההזמנה. בזכות הניסיון רב השנים שלנו, אנו מתמחים הן בעיצוב והן בייצור של דלתות מחומרים שונים, ועם גימורים ותופסות שונות – ולכן כל הזמנה היא אתגר עבורנו. למרות שהחלפת דירות במהלך שיפוץ דירה פירושה ביצוע פעולה הדורשת זמן, קרוב לוודאי שלא תצטערו על כך, ולכן כדאי להשקיע בכך זמן ומחשבה.

    צרו איתנו קשר ונשמח לעשות עבורכם את העבודה, בזמן הקצר ביותר ועם התוצאות הטובות ביותר.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות