close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    תיקון דלתות הזזה

    דלתות כניסה מחירים 13.02.2018

    כל מה שצריך לדעת על תיקון דלתות הזזה

    דלתות הזזה הן נפוצות בהרבה מאוד בתים בישראל, ובעולם. הבעיה היא שדלתות אלה עלולות להישחק, לצאת מהמסילה שלהן  והאחזקה של הדלתות הללו היא חובה. קורים מצבים שבהם הדלתות יוצאות מהמסילות שלהן, שהמסילות מתיישנות ואינן טובות עוד לשימוש. לא כל דבר שנהרס הוא לא טוב לשימוש, לכן יש אפשרות לתקן את דלתות ההזזה, אך על מנת לעשות זאת, אנו נצטרך להזמין אדם מקצועי שיוכל לעשות לנו את העבודה הזו בצורה איכותית ביותר.

    מדוע כדאי להזמין אדם מקצועי?

    הסיבה לכך היא שמי שמנסה לתקן את הדלת בכוחות עצמו, יכול להצליח, אך יכול גם לפשל ואף לגרום לנזק רב יותר לדלת. על מנת שמצב זה לא יקרה, הכדאיות היא להביא אדם מוסמך לכך, אדם מקצועי שיוכל לעזור לכם עם סוגיה זו, ולתקן את הדלת בצורה הטובה ביותר.

    מה לעשות עד שמגיע הטכנאי?

    לפני שמגיע האדם לבצע תיקון דלתות הזזה, חשוב שלא תגעו בדלת הזו בכלל, ואם הנגישות שלכם לחדר מעבר לדלת הוא דחוף, אז תזיזו את הדלת במינימום האפשרי. כאשר מגיע הטכנאי, נסו לכוון אותו בדיוק לבעיה שלכם בדלת, על מנת שיראה וידע מה לעשות עמה.

    כיצד למצוא את הטכנאי הטוב והנאמן ביותר?

    חשוב לעקוב אחר מספר דברים: שיחת הטלפון – כאשר אתם מדברים עם אותו טכנאי בטלפון, תשאלו אותו על המחיר של התיקון. בכל מקום יגידו לכם על עלות הביקור של הטכנאי בכל מקרה, אך אם ישנו תיקון מסוים, המחיר יהיה בנפרד מהביקור. אדם שיגיד לכם את המחיר הכולל של התיקון בטלפון, הוא אדם נוכל, והסיבה לכך היא שאף אדם לא יודע להגיד בדיוק את הבעיה, ולכן אין הוא יכול לקבוע את המחיר המדויק של התיקון. הדבר היחיד שהוא יכול להגיד זה השערת המחיר המקסימלי, על מנת שכל אדם יהיה מוכן. התרשמות מהטכנאי – לא משנה אם הוא עושה זאת על מנת להרשים או לא, שימו לב כי הטכנאי מקנה לכם תחושת ביטחון כאשר אתם מדברים עמו. הסיבה לכך היא חשובה מאוד, שלא יצא לכם מצב שאתם נמצאים בדיסונסס קוגניטיבי לגבי דלת שלא תוקנה כראוי. חשוב שתרגישו כי אתם יכולים לסמוך עליהם.

    מדוע דווקא תיקון דלתות הזזה מלידור?

    חברת לידור היא החברה הנאמנה ביותר כיום בשוק הדלתות. מאות לקוחות ,שונים ומרוצים, יכולים להעיד על כך שחברת לידור היא זו שסיפקה עבורם את השירות הטוב ביותר, בין אם זה ברכישת הדלת, או בתיקון דלתות הזזה. תוכלו להתרשם מהקטלוג שלנו באתר, מתיק עבודות של התקנת ותיקון הדלתות, ולראות כי אכן מדובר באנשים מקצועיים, אמינים ובטוחים. אם גם לכם פרצה תקלה, צרו קשר עוד היום עמנו, היוועצו עם אדם מקצועי, והזמינו טכנאי לביקור אצלכם בבית, שיוכל לסדר לכם את הבעיה בצורה הטובה ביותר. חזרה
    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות