close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    חשיבותן של דלתות חסינות אש

    דלת כניסה עץ מלא 13.02.2018

    כל מה שחשוב לדעת על דלתות חסינות אש

    מקרים רבים שראינו בתים שעלו באש, והיו מספר אנשים שכלואים בפנים, ונכלאו למלכודת האש, ולצערנו לא ניצלו ממנה. כאשר אנשי המקצוע עשו את החקירות, הם הגיעו למסקנות מרובות, אך אחת המסקנות הגדולות ביותר הייתה, כי כל משפחה צריכה לבחור דלתות אשר חסינות מאש. חשיבותן של דלתות חסינות אש הוא גבוה מאוד, במיוחד לאחר חקירת מקרים אלו, שמצביעים על כך שמשפחות רבות לא בוחרות את הדלתות הללו בבתיהן, וכך הנוצר מצב שהם לכודים בסכנה. אנו בלידור מבינים ויודעים את הסיכונים הגדולים הקיימים בכל בית, ומתחשבים בפרמטרים של כל בית ובית. כמו כן, אנו מספקים דלתות באיכות הגבוהה ביותר שמשתלבות עם העיצוב הביתי, וגם מכילות את כל מה שדלת איכותית צריכה להכיל על מנת לספק לכם את הבטיחות המרבית.

    מה דלת איכותית צריכה להכיל?

    על מנת שנוכל להסתפק בדלת טובה, לא מספיק לקנות אותה במחיר גבוה מאוד, אלא לראות כי היא באמת איכותית, והיא באמת תתאים לנו. על מנת שנוכל לראות כי הדלת מתאימה גם לנו, נעקוב אחר מספר דברים שחשוב לבדוק בכל דלת:

    בידוד – דלת אשר מבודדת היטב, הינה דלת שיכולה לשמור על הדיירים בפנים הבית גם בקיץ, וגם בחורף הקר. דלת מבודדת שומרת על הטמפרטורה בצורה הטובה ביותר, ושומרת מפני רעשים אקוסטיים המגיעים מבחוץ, וחוסמת את הרעשים של פנים החדר.

    אטימות – פרט לכך שיש בידוד, חשוב שהדלת תהיה אטומה היטב, על מנת שהבידוד יוכל להשפיע על הבית בצורה טובה. אטימות בנוסף לא תביא שום אורח לא רצוי הביתה, החל מחרקים ועד לבני אדם.

    משתלבת עם העיצוב – על מנת שהדלת תתאים לביתנו, חשוב שהיא תתאים לעיצוב של הבית שלנו, ושהיא תתאים לעיצוב של החדר שבו מוצבת הדלת, מאחר והחדרים בדרך כלל נראים שונה אחד מהשני.

    מדוע כדאי לקנות אצלנו בלידור?

    הרבה אנשים מגיעים למקומות וקונים בהם דלת חסינה מאש. דבר זה הוא חשוב מאוד, אך דלתות רבות לא עמדו במבחן האמת, ולצערנו הרבה דלתות חסינות לא מספקות את הבטיחות הדרושה. אנו בלידור לא מתפשרים על איכות, לא מציבים מחיר גבוה על רהיט שאנו מאמינים, כי הוא חובה בכל בית. איכות הדלת עוברת השגחה מוקפדת מאוד בלידור, ודלתות אלה אנו אף מציעים להתקין, על מנת ליצור את האטימות הטובה ביותר עבור הלקוחות.
    הדלתות בהרבה מאוד מקומות הן דלתות מאוד יקרות, דלתות שהמחיר שלהן אפילו לא מצריך את האיכות. המחיר שלנו הוא הזול ביותר, מהסיבה הפשוטה שהרבה מאוד לקוחות קונים את הדלתות שלנו, ומרוצים מהן. אם גם אתם רוצים להתרשם מהדלתות שלנו, היכנסו כעת לבלוג של האתר שלנו, התרשמו מהדלתות שלנו, צרו קשר והתקינו את הדלת אצלכם.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות